Menü

Termékek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

(ÁSZF)

Adatkezelési tájékoztató

A rendelése leadásával kijelenti, hogy az alábbi feltételeket elolvasta, megértette, tudomásul vette és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Megrendelése elküldésével a 17/1999.(II.S.) számú Kormányrendelet alapján
távollévők közötti szerződés jön létre, mely szerint a
Cégnév: Czakó Dénes EV GEPESZONLINE
Cím: 6757 Szeged Deli Károly u 19
Adószám: 68907615-2-26
Közösségi adószám: HU68907615
Nyilvántartási szám: 52421321
Kibocsátó: Belügyminisztérium
E‐mail cím: info@gepeszonline.hu
Telefon: +36 70 217 7085
Számlaszám: CIB bank 10700062-70858769-51100005
mint eladó, és a megrendelő, mint vevő között az alábbi feltételekkel:

•    A termék
•    Ár
•    Termékválasztás
•    Adat hibák javítása
•    Termék rendelése
•    Termék rendelés feldolgozása
•    Visszaigazolás
•    Fizetési lehetőségek
•    Szállítás, szállítási határidők   
•    Szállítás díja
•    Elállás lehetőség
•    Termék visszaküldés
•    Szerződéskötés tájékoztatása
•    Kellék szavatosság
•    Elállás jog/ Eladó- Vásárló garancia
•    Tulajdonjog
•    Megrendelés módosítása, törlése
•    Panaszkezelés

A TERMÉK

A www.gepeszonline.hu -ban feltüntetett termék minden esetben új, nem használt. A termékről meg jelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelhetnek.
•    A gyártó garantálja a termék, mentes a gyártási és az anyaghibáktól!
•    HOSSZÚ TÁVÚ GARANCIA Ez a jótállás valamennyi törvény által biztosított garanciával együtt biztosított 2 év bizonyos termékeknél 5 évig az eredeti bizonylaton szereplő nappal kezdődően!

ÁR

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a shopban a termék alatt talál meg.   Az áraink bruttó árak, az áfá -t tartalmazzák!
Az áraink nem tartalmazzák a szállítás költségét!
A szállítás költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a szerződési feltételek között is megtalálható. Amennyiben a shopban hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra a vevővel együtt működve. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vásárlót az új adatokról.
A kedves vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti rendelését, vagy lehetőség van bármely fél a szerződéstől való elállástól.

TERMÉKVÁLASZTÁS

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az shop termékválasztékából. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva, kérem, tekintse meg annak bővebb termékleírását. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba tesz” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett terméket. A termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti a rendelés helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés bruttó végösszegét. Ebben a fázisban, van lehetőség a darabszám módosítására. Illetve, az „X” „Törlés” gombbal, komplikáció nélkül, semmissé tenni a rendelést!
Továbbá felhívom a kedves vásárló figyelmét eggyes képek illusztációk, melyekkel a vásárlásod könnyítjük meg a jobb döntésed érdekében! www.viz-futes.hu!

ADAT HIBÁK JAVÍTÁSA

Az adat hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

TERMÉK RENDELÉSE

Amennyiben megfelelőnek tartja a kosárban tett terméket - termékeket, ellenőrizte a végösszeget, és meg akarja vásárolni, akkor kattintson a „Megrendelés" gombra. Ezután kiválaszthatja, regisztrált vásárlóként szeretne belépni, új vásárlóként regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Amennyiben korábban regisztrált áruházunkban, a belépésnél adja meg a regisztrációja során megadott: Felhasználói nevét, jelszavát. A termék kiválasztása előtt!
Amennyiben új vásárlóként akar regisztrálni, akkor, kérem, a „belépésnél” „regisztráljon” adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, melyeket a rendszer eltárol, és a következő vásárlásnál csak be kell lépnie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén töltse ki az adatlapot.
A következő lépésben jelölje ki a megfelelő szállítási módot, valamint fizetési módot (utánvét). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

TERMÉK RENDELÉS FELDOLGOZÁSA

A rendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik.

VISSZAIGAZOLÁS

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés detektálásáról és (később) még egy e-mailt a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja a www.gepeszonline.hu oldalon a „kapcsolat” menüpont alatt található számot vagy az e-mailben található telefonszámot.
FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK
Az www.gepeszonline.hu -ban lehetőség van utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

SZÁLLÍTÁS, SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐK

A küldemények kézbesítése, szállítása az MPL futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét az www.gepeszonline.hu ismerteti a visszaigazolás folyamat során. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. Az Ön küldeményét a feladást követően az MPL szállítja. Küldeménye felől – szükség esetén - az alábbi elérhetőségeken érdeklődhet:           Telefonon: +36-40-31-32-33 / 1. menüpont (munkanapokon 08:00 – 19:00 között)
E-mailben: ugyfelszolgalat@posta.hu
A küldemény a feladás után nyomon követhető a http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetesoldalra kattintva.
Szállítási módok:
MPL POSTA futárszolgálattal, házhoz.

Kiszállítási idő:
Raktáron lévő termékek esetén: 2-4 munkanap
Külső raktárról való szállítás esetén: 1-4 hét

Szállítási díjak:
    
Amennyiben pedig csomagját az MPL futárszolgálat munkatársai szállítják Önnek otthonáig:

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.,
  • A csomagolási költséget bnem tartalmazza a szállítási költség.


Szállitási árak bruttó árak, nagyobb megrendelés esetén, egyedi szállitási ajánlat alapján közöljük a szállitási költséget a visszaigazoláskor megrendelés előtt.

ELÁLLÁS LEHETŐSÉG

Amennyiben a Shop a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben szereplő termék nem áll rendelkezésére, vagy a megrendelt konstrukciót nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A shop semmilyen körülmények között sem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

A terméket csak hibátlan, eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

SZERZŐDÉSKÖTÉS TÁJÉKOZTATÁSA

A szerződés nyelve magyar!
A megkötött szerződés, írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatásra nem kerül, utólag nem lesz hozzáférhető.

ELÁLLÁS JOG/ ELADÓ- VÁSÁRLÓ GARANCIA

A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk‐ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

KELLÉKSZAVATOSSÁG

A vevő az eladó hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a
Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

TULAJDONJOG

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

MEGRENDELÉS MÓDOSÍTÁSA, TÖRLÉSE

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó idea-shop.eu áruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló, e-mailben, értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak a  "kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, levélben illetve e-mailben kerülhet sor (e-mail cím).

PANASZKEZELÉS

A vásárlói panaszok esetén az alábbi elérhetőségeken fordulhat hozzánk. Panaszát, kérjük írásban közölje velünk. Ezt megteheti e‐mailben és postai úton. Panaszát minden esetben kivizsgáljuk, és írásban, a bejelentést követő 5 munkanapon belül megválaszoljuk.

A fogyasztóvédelmi panaszok benyújtása a 197 járási hivatal mindegyikében megtehető, ezen kívül, tájékoztatást is kérhet, például jótállási, szavatossági vagy panaszkezelési kérdésekben.
A járási hivatalok teljes listája az alábbi linken elérhető:
http://jarasinfo.gov.hu

Online vitarendezési platform Magyarországon az online vitarendezési kapcsolattartó pontot a Budapesti Békéltető Testület működteti.
Ingyenes regisztráció után lehetőség nyílik, hogy az online vásárláshoz kapcsolódó jogvitákat rendezzék egy kérelem kitöltésével.
Így a Vásárló tudja érvényesíteni jogait anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Az online vitarendezési platform az alábbi linken érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Tárhelyszolgáltató adatai

Webkey Kft.
Székhely: 6727 Szeged, Gábor Áron u. 70/b
E-mail cím: webkeykft[kukac]gmail.com

A weboldalon cookie-kat használunk, a jobb felhasználói élményért.